Nunta – Unul din cele mai importante basme pe care le traim

Visul

Daca esti fata, cel mai probabil ca te-ai visat printesa inca de mica, de cand ai citit povesti si basme despre lumea asta. Pe masura ce ai crescut ai inceput sa-ti dai seama ca in viata nu traiesti chiar ca in basmul in care ti-ai dorit sa fii, insa sunt unele momente in care acest vis chiar ti se poate indeplini.

De la rochia de vis la “castelul” in care vei fi printesa pentru o zi, totul trebuie sa fie exact asa cum ai visat. Fiecare detaliu din basm conteaza si va fi amintit si povestit de-a lungul anilor de nenumarate ori, asa ca nunta despre care va voi povesti a fost inspirata tocmai din visul acesta.

Organizarea de evenimente in Brasov

Am ajuns spre seara in inima muntilor, la un hotel-castel cochet din Poaia Brasov, in apropiere de Lacul Miorita, acolo unde avea loc cel mai asteptat eveniment al acelei veri: nunta surorii mele. Invitatii inca soseau cand am ajuns in parcarea privata de la Hotel Royal, asa ca mi-am adunat tot ce aveam de luat de prin masina si am urcat in camera mea.

Ma cazasem intr-o camera twin superior, impreuna cu vara-mea, despre care inca nu stiam exact pe unde umbla. De la receptie m-au anuntat ca transportul asigurat de ei pentru invitatii care veneau din Brasov deja plecase spre hotel, asa ca nu aveam foarte mult timp la dispozitie sa ma pregatesc.

Facand parte din familia miresei, trebuia sa ma ocup atat de primirea oaspetilor cat si de restul detaliilor ramase de pus la punct pentru petrecerea care urma. Cand m-au sunat insa de la receptie sa-mi spuna ca aparuse o problema cu muzica am simtit cum imi creste tensiunea si cum ma apuca stresul.

Formatia venise la timp pentru eveniment, dar nu-si gaseau bagajele cu “recuzita” pe care o trimisesera la timp si pe care acum urma sa o monteze in restaurantul hotelului. Erau jos la receptie cu vara-mea si pareau toti incurcati si un pic panicati pentru ca nu stiau cum sa rezolve situatia.

Bagajele cu instrumente erau insa la locul de depozitare al bagajelor, serviciu pe care hotelul il oferea, dar de care se pare ca nimeni in afara de mine nu mai stia. In cateva minute am rezolvat situatia cu muzica si daca tot am coborat am luat si bijuteriile de la cutia de valori, pe care urma sa le poarte mireasa.

Asteptam sa ajunga in total 150 de invitati pentru seara asta, asa ca inainte sa urc inapoi in camera am trecut prin restaurant sa ma asigur ca totul era exact asa cum isi dorea sora mea. Mesele rotunte cu fete de masa elegante, roz pal, cu aranjamentele lila, liliacul si luminile speciale pentru ringul pe care vor dansa cei doi miri dansul care deschide nunta – totul era exact asa cum in vis se intampla.

Basmul

Am coborat in salonul de evenimente din Poiana Brasov impreuna cu mama si vara-mea. Lumea era asezata la mesele elegante, muzica se auzea in surdina si toata lumea astepta. Dupa ceva timp, in urma noastra au coborat mirele si mireasa, in timp ce orchestra incepuse sa cante un vals de Eugen Doga. Lumina a devenit difuza si in locul acesteia o boare roz a umplut incaperea. Prin ferestrele mari, deschise, abia acum puteam vedea silueta muntilor si privelistea care ne inconjura. Aerul tare si racoros de afara se amesteca cu mirosul de liliac care parfuma camera, iar ochii tuturor urmareau in acelasi timp siluetele celor doi dansatori.

Mireasa parea ca plutea printre mesele rotunde impodobite cu fete de masa in care se reflecta lumina. Aceeasi lumina care ii invaluia si fata care parca radia. Toata seara s-au plimbat de mana – mireasa, care zambea si multumea invitatilor care ii felicita, si el – printul din basmul ei in timp ce visul i se indeplinea.